ZOEKEN

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Acablok
Nieuws
Prijzen

VEEL GESTELDE VRAGEN

In onderstaand overzicht vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Mocht je niet het antwoord kunnen vinden op jouw vraag, neem dan gerust even contact met ons op.

Scroll or swipe

Waar vind ik jullie prijzen?

Om onze prijzen te bekijken klik hier.

Waarom staan er vanaf-prijzen in de prijslijst?

Prijzen voor kleuren hangen af van verschillende factoren zoals de kwaliteit, lengte en kleur van je haar. Afhankelijk van hoe lang of dik je haar is, mocht er misschien meer verf nodig zijn om de perfecte kleur te realiseren. Misschien ben je wel op zoek naar een hele toffe, crazy kleur, waarbij een speciale kleurtechniek gebruikt wordt. In dat geval, zal er misschien extra verf gebruikt moeten worden. Het zou ook kunnen zijn dat je haar wat extra verzorging nodig heeft en zullen we misschien een extra product moeten gebruiken om je haar in tact te houden. Je haar kwaliteit behouden is een must voor ons! Waar nodig zal er misschien ontkleurd, voorgepigmenteerd of getoned worden. We willen iedereen 150% happy maken met hun nieuwe coupe; al deze dingen hebben invloed op de prijs en aangezien ieder’s haar bijzonder en uniek is, zijn prijzen daarom ook ‘vanaf’.

Het is lastig om het perfecte advies te geven zonder het haar in real life gezien te hebben. We zouden daarom ook graag iedereen willen adviseren om langs te gaan bij een salon, zeker als je op zoek bent naar een grote verandering. Kom gezellig langs! We don’t bite 😉

Klik hier om jouw salon te vinden.

Ik ben niet tevreden met mijn behandeling. Wat kan ik doen?

Oh no! Dat spijt ons heel erg. Is je coupe bij nader inzien niet naar wens? Neem dan contact op met de salon, waar je geknipt of gekleurd bent en leg en uit waar je niet helemaal blij mee bent. We strive for perfection, dus mocht iets vaktechnisch niet in orde zijn, dan staan wij daar garant voor. Happy you = happy us!

Met welke merken werken jullie?

Wij werken met onze eigen Kinki Products, L’oréal en Olaplex.

Hoe lang blijft een creatieve kleur ongeveer zitten?

De houdbaarheid van je kleur heeft te maken met hoe vaak je je haar wast en op welke ondergrond de creatieve kleur is aangebracht. Wij begrijpen dat je natuurlijk zo lang mogelijk van je toffe kleur wil genieten en daarom raden we je ook aan je haar zo min mogelijk te wassen (liefst maximaal 1 keer per week). Afhankelijk hoe vaak je je haar wast, kan deze tot 3 tot 4 weken blijven zitten.

Een pastel kleuring blijft maximaal 2 tot 5 wasbeurten houdbaar en zal iedere wasbeurt teruglopen (de kleur kan lichter worden of volledig verdwijnen, maar ook warmer worden).
Pastel, regenboog kleuren en zilver/grijskleuring worden nooit aangebracht met een permanent verf! Het is een tijdelijke kleuring, die op een gegeven moment altijd uit je haar gaat.

Mocht je je haar alleen nat willen maken, gebruik dan altijd een goede conditioner (vraag jouw salon voor goed advies) om je haarschubben af te sluiten. A little bit of science: water is een base en opent je schubben. De conditioner is een zure en sluit je schubben weer. Doe je dit niet? Dan kan je kleur sneller terug lopen dan gewenst!

Kan ik mijn kleur zelf bijhouden?

Wil je tussendoor zelf je kleur een keer bij werken? Dat kan! De meeste kleuren kunnen we voor jou op maat maken en de producten waar we mee werken, zijn gewoon te koop bij ons in de salon! Vraag je kapper voor de mogelijkheden.

Hoe maak ik een afspraak?

Je kan bij ons online een afspraak maken of telefonisch contact opnemen met je salon naar keuze! Vind hier jouw fave salon. Je kan natuurlijk ook bij ons langskomen! Come in, say hey, drink een bakkie en maak jouw afspraak. We zijn best wel gezellig 😉

Het lukt mij niet online een afspraak te maken. Wat moet ik doen?

Not to worry! Je kan al onze salons ook nog lekker ouderwets bellen of gewoon in de salon een afspraak maken. Vind al onze salons hier.

Kan ik mijn afspraak annuleren?

Kun je toch niet? Geen probleem, maar laat ons niet met een lege stoel zitten! Als het goed is, heb je van ons na het maken van je afspraak (indien online) een bevestigingsmail gekregen. Via deze mail kan je je afspraak ook weer annuleren. Je kan ons natuurlijk ook bellen. Vind hier jouw salon.

Ik wil heel graag een creatieve kleur. Waar kan ik het beste terecht?

Bij Kinki zijn we ontzettend trots op ons kleurspecialisme en je kan daarom bij elke salon terecht voor een awesome, creative colour! Op zoek naar de top of the crop? Vraag dan naar onze Color Directors! Men noemt hen ook wel de Picasso’s van het kappersvak 😉

Hebben jullie ook een kappersopleiding waar ik mij zou kunnen laten knippen?

Zeker! We zijn ontzettend trots op al onze studenten bij de Kinki Academy. Onze Academy zit in de Hallen, te Amsterdam en je kan hier donderdag, vrijdag en zaterdag terecht voor een te gekke coupe tegen een verlaagd tarief! How awesome is that? Meer info vind je hier. Afspraak maken kan telefonisch via: 020 692 9707.

Inloggen

Dit kan via het icoon() rechts boven. Vul je e-mailadres en wachtwoord in. Klik vervolgens op de knop “inloggen” en voila!

Registeren

Het voordeel van een account is dat je gegevens bewaard blijven. De volgende keer hoef je alleen nog maar in te loggen en alles staat paraat. Scheelt weer tijd voor je volgende bestelling! Je kunt een account aanmaken bij het bestellen of via het icoon  rechts boven. Vul je voornaam, achternaam, e-mailadres en wachtwoord in bij ‘registreren’. Klik vervolgens op de knop ‘Maak aan’

Wachtwoord vergeten?

Geen paniek. Als je jouw wachtwoord vergeten bent, klik hier. We zullen je een e-mail met een nieuw wachtwoord en instructies versturen.

Bestellen in de Kinki Webshop gaat heel eenvoudig in 3 stappen!

1 – Keuze maken

Selecteer jouw favoriete product en en klik op de knop ‘in winkelmand’. Je komt automatisch in de winkelmand terecht en kunt eventueel de aantallen per product aanpassen. Ook kun je de producten weer verwijderen door op het kruisje te klikken. Je winkelmand wordt automatisch ge-update. Vervolgens kun je kiezen om verder te winkelen of doorgaan naar afrekenen.

2 – Inloggen

Inloggen kan eenvoudig met je e-mailadres en een wachtwoord. Heb je nog geen account vul dan de velden in onder Registeren. Je kunt uiteraard ook doorgaan als gast.

3 – Afrekenen

Kies in de laatste stap van het checkout-proces jouw bank door middel van een selectie in het dropdown menu. Ga verder door op de knop ‘plaats bestelling’ te klikken. Je order is afgerond en dit zie je in jouw scherm bevestigd. Per mail ontvang je een bevestiging wanneer de order in behandeling is genomen, inclusief een track & trace code.

Webshop aankopen via IDeal

Wij hebben gekozen voor de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland,  IDeal. We hopen dat ook jij hiermee uit de voeten kan. Mocht dit niet zo zijn, laat het ons dan zeker even weten door een mailtje te sturen naar [email protected]. Dan nemen we dit mee in onze overwegingen voor de toekomst.

Webshop prijzen

Alle prijzen in de webshop zijn inclusief 21% BTW. Bestellingen vanaf € 34,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Bij bestellingen onder de € 34,- wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Verzendkosten worden altijd duidelijk en apart vermeld.

Salon prijzen en betaalmethoden

Sommige Salons zijn PIN ONLY! Bekijk de betreffende salon pagina voor meer info. Hier vind je ook meteen de prijslijst. Klik hier om jouw salon te vinden.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf € 34,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Bij bestellingen onder de € 34,- wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Levertijd

Maandag t/m vrijdag vóór 20:00u besteld is de volgende dag in huis!
zaterdag vóór 12.00u besteld is maandag in huis.
zaterdag na 12.00u of op zondag besteld dinsdag in huis.

Track & Trace

Onze pakketten worden via Post NL verstuurd en dit gebeurt altijd met Track & Trace code. Deze code krijg je per email bevestigd en met behulp van deze code, kan je zien wat de status van jouw bestelling is.

Retourneren

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retour via [email protected] of per telefoon: +31 (0)316 20 20 32. Vermeld hierbij het factuurnummer op de pakbon en de productnaam of het item nummer.

Download vervolgens hier het herroepingsformulier.
Deze vul je in en stuur je mee met de artikelen die je retour stuurt. Na annulering heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Het product moet in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Je dient zelf te zorgen voor correct verpakkingsmateriaal en de juiste frankering van je pakket. Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw pakket totdat deze door ons retour is ontvangen.

Na ontvangst krijgt je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen enkele dagen gecrediteerd en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de producten.

Niet tevreden? We lossen het samen op!

Bel of mail ons en deel jouw klacht. We zoeken samen naar een passende oplossing.

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een geleverd artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing.

Voor garantie verzoeken graag contact met ons opnemen via: [email protected] of via 0316 – 20 20 32.
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 20:00 uur en zaterdag van 12:00 uur – 15:30 uur

Houd je factuur(ontvangstbewijs) bij de hand. Deze geldt als garantiebewijs.

WebwinkelKeur

In het onwaarschijnlijke geval, dat we er samen echt niet uitkomen, raden wij aan Stichting Webwinkelkeur in te schakelen om je geschil aan te melden voor bemiddeling. Zie voor meer informatie: www.webwinkelkeur.nl.

WebwinkelKeur staat voor betrouwbare klantvriendelijke webwinkels. De leden voldoen aan de belangrijkste Nederlandse wetgeving en hun identiteit is gecontroleerd.  Zie voor meer informatie: www.webwinkelkeur.nl.

ODR Platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelmand